Metropolitalna karta uczniowska ruszyła!
Informujemy, że od 1 sierpnia 2023 roku ruszamy z przyjmowaniem wniosków o wydanie Metropolitalnej Karty Uczniowskiej. Wniosek o wydanie MKU wypełnia, składa i potwierdza rodzic lub prawny opiekun, a w wypadku osób, które ukończyły 13 rok życia, dopuszcza się samodzielne złożenie wniosku po okazaniu ważnej legitymacji szkolnej lub innego dokumentu tożsamości.. Dokument można wypełnić osobiście w urzędzie (ul. 23 Stycznia 7, pok. nr 7). Formularz wniosku jest dostępny w siedzibie Urzędu Miejskiego lub na stronach internetowych: www.soleckujawski.pl. lub www.bip.soleckujawski.pl
UWAGA!!!
W związku z tym, iż Metropolitalna Karta Uczniowska jest dokumentem uprawniającym do skorzystania z ulgi i przysługuje uczniowi szkoły podstawowej lub ponadpodstawowej, przy składaniu wniosku o wydanie Metropolitalnej Karty Uczniowskiej niezbędne jest okazanie ważnej legitymacji szkolnej ucznia lub przedstawienie innego dokumentu potwierdzającego fakt uczęszczania lub przyjęcia do szkoły.