ZARZĄDZENIA I OGŁOSZENIA

Plakat[0]
Formularz zgłoszenia projektu w ramach Soleckiego Budżetu Obywatelskiego

 


OGŁOSZENIE

BURMISTRZA SOLCA KUJAWSKIEGO

Z DNIA 25 CZERWCA 2024 ROKU

 

  1. Z dniem 26 czerwca 2024 r. powołuję zespół roboczy ds udzielania informacji i przeprowadzania konsultacji projektów w ramach Soleckiego Budżetu Obywatelskiego w następującym składzie:
  1. Kinga Rubaszewska -  Zastępca Burmistrza Solca Kujawskiego,
  2. Magdalena Rudna-PlewaSekretarz Gminy Solec Kujawski;
  3. Justyna Żebrowska-DudekDyrektor Wydziału Spraw Obywatelskich;
  4. Iwona KonopaDyrektor Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego;
  5. Agnieszka Chojnacka-Kusz – Kierownik Referatu Realizacji Inwestycji;
  6. Cezary Ball – Dyrektor Wydziału Utrzymania Miasta;
  7. Zbigniew Faleńczyk – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej;
  8. Katarzyna Tomczuk – inspektor;
  9. Agnieszka Mędlewska- inspektor ds. nieruchomości;
  10. Emilia Gdaniec- referent ds. nadzoru właścicielskiego.

                                                                                    

  1. Przeprowadzanie konsultacji projektów przed ich złożeniem odbywać się będzie od 2 lipca do 13 sierpnia 2024r., w każdy wtorek w godzinach od 14.30 do 17.30 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Solcu Kujawski, ul. 23 Stycznia 7 (sala konferencyjna).
  2. Udzielanie informacji na wcześniej zadawane pytania za pośrednictwem adresu mail: sboat[1]soleckujawski [dot] pl odbywać się będzie poprzez zamieszczanie ich na stronie www.soleckujawski.pl w zakładce budżet obywatelski.

ZARZĄDZENIE NR VI/11/24

BURMISTRZA SOLCA KUJAWSKIEGO

Z DNIA 15 MAJA 2024  ROKU

w sprawie harmonogramu czynności w sprawie wyboru projektów do realizacji
w ramach Soleckiego Budżetu Obywatelskiego w 2025 roku oraz wysokości środków przeznaczonych na Solecki Budżet Obywatelski w 2025 roku

Na podstawie § 5 Uchwały Nr LXVI/447/23  Rady Miejskiej w Solcu Kujawskim z dnia        
25 kwietnia 2023  r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia Budżetu Obywatelskiego Gminy Solec Kujawski w zw. z art. 30 ust 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r., poz. 609)

 

ZARZĄDZAM, CO NASTĘPUJE:

§ 1

Przyjmuje się harmonogram czynności w sprawie wyboru projektów do realizacji
w ramach Soleckiego Budżetu Obywatelskiego w 2025 roku:

 

Harmonogram czynności w sprawie wyboru projektów do realizacji w 2025 r.
w ramach Soleckiego Budżetu Obywatelskiego

 

od 13 czerwca  2024 r. do  13 sierpnia  2024 r.

Przyjmowanie zgłoszeń projektów w ramach Soleckiego  Budżetu Obywatelskiego na 2025 r.

od 14 sierpnia 2024 r. do 24 września 2024 r.

Weryfikacja projektów złożonych w ramach  Soleckiego Budżetu Obywatelskiego na 2025 r.

 

25 września 2024 r.

 

 

Podanie do publicznej wiadomości informacji o wynikach weryfikacji – wstępna lista projektów dopuszczonych do głosowania oraz projektów niedopuszczonych do głosowania

 

9 października  2024 r.

 

Podanie do publicznej wiadomości ostatecznej listy projektów dopuszczonych do głosowania oraz projektów niedopuszczonych do głosowania

od 10 października 2024 r. do 22 października 2024 r.

Konsultacje - głosowanie nad projektami

30 października  2024 r.

Ogłoszenie wyników konsultacji

 

§ 2

Planowana wysokość środków przeznaczonych na realizację w 2025 r. Soleckiego Budżetu Obywatelskiego wynosi:

  1. 375.000,00 zł. na projekty inwestycyjne
  2.   30.000,00 zł. na projekty nieinwestycyjne.

 

§ 3

  1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
  2. Zarządzenie ogłasza się na stronie podmiotowej gminy Biuletyn Informacji Publicznej oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Solcu Kujawskim.

 


Source url: https://soleckujawski.pl/en/node/2524

Attachments
  • [0] https://soleckujawski.pl/sites/default/files/pliki/Plakat%20SBO.jpg
  • [1] https://soleckujawski.pl/modules/contrib/spamspan/image.gif