Nabór na stanowisko urzędnicze – Inspektor ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej

Burmistrz Solca Kujawskiego ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej w Urzędzie Miejskim w Solcu Kujawskim, ul. 23 Stycznia 7
Główne zadania:
-
opracowywanie i aktualizacja planów zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej,
-
organizacja szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu reagowania na zagrożenia,
-
współpraca z Policją, Strażą Pożarną, administracją wojskową i innymi instytucjami,
-
przygotowanie dokumentacji i analiz związanych z bezpieczeństwem i ochroną ludności,
-
realizacja zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej i ewakuacji ludności.
Warunki zatrudnienia:
-
pełny etat, umowa o pracę na czas określony,
-
możliwość odbycia służby przygotowawczej,
-
skierowanie na badania lekarskie.
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo UE (lub inne uprawniające do pracy w Polsce),
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za przestępstwa umyślne,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie co najmniej średnie,
-
min. 3 lata udokumentowanego stażu pracy,
-
znajomość przepisów z zakresu zarządzania kryzysowego, obronności i administracji samorządowej,
-
biegła obsługa komputera (Word, Excel).
Wymagania dodatkowe:
-
preferowane wykształcenie wyższe (bezpieczeństwo, zarządzanie kryzysowe, obronność),
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, samodzielność,
-
umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych,
-
wysoka kultura osobista i umiejętność współpracy.
Termin składania ofert:
do 2 czerwca 2025 r. do godz. 15:15
Dokumenty należy składać w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Solcu Kujawskim, ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko - inspektora ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej”
Szczegóły ogłoszenia dostępne w załączniku poniżej.