Nabór na stanowisko urzędnicze – Inspektor ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej
 [0]
[0]
Burmistrz Solca Kujawskiego ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej w Urzędzie Miejskim w Solcu Kujawskim, ul. 23 Stycznia 7
Główne zadania:
- 
opracowywanie i aktualizacja planów zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej, 
- 
organizacja szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu reagowania na zagrożenia, 
- 
współpraca z Policją, Strażą Pożarną, administracją wojskową i innymi instytucjami, 
- 
przygotowanie dokumentacji i analiz związanych z bezpieczeństwem i ochroną ludności, 
- 
realizacja zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej i ewakuacji ludności. 
Warunki zatrudnienia:
- 
pełny etat, umowa o pracę na czas określony, 
- 
możliwość odbycia służby przygotowawczej, 
- 
skierowanie na badania lekarskie. 
Wymagania niezbędne:
- 
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo UE (lub inne uprawniające do pracy w Polsce), 
- 
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
- 
niekaralność za przestępstwa umyślne, 
- 
nieposzlakowana opinia, 
- 
wykształcenie co najmniej średnie, 
- 
min. 3 lata udokumentowanego stażu pracy, 
- 
znajomość przepisów z zakresu zarządzania kryzysowego, obronności i administracji samorządowej, 
- 
biegła obsługa komputera (Word, Excel). 
Wymagania dodatkowe:
- 
preferowane wykształcenie wyższe (bezpieczeństwo, zarządzanie kryzysowe, obronność), 
- 
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, 
- 
prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, samodzielność, 
- 
umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, 
- 
wysoka kultura osobista i umiejętność współpracy. 
Termin składania ofert:
do 2 czerwca 2025 r. do godz. 15:15
Dokumenty należy składać w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Solcu Kujawskim, ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko - inspektora ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej” 
Szczegóły ogłoszenia dostępne w załączniku poniżej.