Konkurs na logo obchodów 700-lecia nadania praw miejskich Solcu Kujawskiemu
Burmistrz Solca Kujawskiego oraz Dyrektor Soleckiego Centrum Kultury zapraszają do udziału w konkursie na projekt logo obchodów 700-lecia Solca Kujawskiego. Logo będzie symbolem tego wyjątkowego jubileuszu i zostanie wykorzystane w materiałach promocyjnych, informacyjnych oraz na wydarzeniach związanych
z obchodami.
Termin przyjmowania prac kończy się w piątek, 29 listopada 2024 roku!
Kto może wziąć udział?
Konkurs ma charakter otwarty i mogą w nim uczestniczyć osoby pełnoletnie, które zapoznają się z regulaminem konkursu i zaakceptują jego warunki.
Co należy przygotować? (szczegóły w regulaminie)
Uczestnicy mają za zadanie zaprojektować logo w wersji:
- kolorowej,
- czarno-białej (pozytyw i negatyw).
Logo powinno być wykonane w wersji wektorowej, a także zawierać nazwę "700-lecie Solca Kujawskiego".
Jak zgłosić swoją pracę?
Aby wziąć udział w konkursie, należy:
- Przygotować projekt logo w wymaganych formatach,
- Wypełnić kartę zgłoszeniową,
- Przesłać komplet dokumentów oraz projekt w terminie do piątku, 29 listopada 2024 r., godz. 18:00 na adres Soleckiego Centrum Kultury (ul. gen. Roweckiego "Grota" 1, 86-050 Solec Kujawski) z dopiskiem „Konkurs – Logo 700-lecia Solca Kujawskiego”.
Ocena prac
Nadesłane prace oceni Komisja Konkursowa, biorąc pod uwagę:
- zgodność z regulaminem,
- czytelność przekazu,
- estetykę,
- oryginalność.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej w ciągu 7 dni od posiedzenia komisji.
Szczegóły
Pełny regulamin konkursu oraz karta zgłoszeniowa są dostępne w załączniku poniżej. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentacją i udziału w konkursie!