- Lista projektów do realizacji w 2024 r.
-
Burmistrz podał do publicznej wiadomości listę projektów inwestycyjnych i nieinwestycyjnych przyjętych do realizacji w 2024 r.
- Wyniki głosowania
-
Burmistrz podał do publicznej wiadomości listę rankingową projektów według liczby ważnie oddanych głosów w ramach Soleckiego Budżetu Obywatelskiego.
-
Głosowanie - ogłoszenie
-
OGŁOSZENIE BURMISTRZA SOLCA KUJAWSKIEGO
z dnia 4 października 2023 roku
o terminie przeprowadzenia konsultacji nad projektami w ramach Soleckiego Budżetu Obywatelskiego w 2024 roku
Stosownie do § 12 ust. 1 uchwały nr LXVI/447/23 Rady Miejskiej w Solcu Kujawskim z dnia 25 kwietnia 2023 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania Budżetu Obywatelskiego Gminy Solec Kujawski (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2023 r. poz. 2848)
BURMISTRZ SOLCA KUJAWSKIEGO
podaje do publicznej wiadomości, iż konsultacje nad projektami w ramach Soleckiego Budżetu Obywatelskiego (SBO) w 2024 roku, odbędą się
W TERMINIE OD 10 DO 20 PAŹDZIERNIKA 2023 ROKU
Konsultacje przeprowadza się w formie głosowania nad projektami z listy projektów dopuszczonych do głosowania, za pomocą kart do głosowania, w formie papierowej i elektronicznej.
Karta do głosowania opublikowana zostanie na:
stronie internetowej gminy www.soleckujawski.pl (zakładka: „budżet obywatelski”), stronie podmiotowej gminy Biuletynu Informacji Publicznej („budżet obywatelski”).
Wyniki głosowania Burmistrz publikuje niezwłocznie na:
stronie internetowej gminy www.soleckujawski.pl (zakładka: „budżet obywatelski”), stronie podmiotowej gminy Biuletynu Informacji Publicznej („budżet obywatelski”), na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Solcu Kujawskim.
Prawo udziału w głosowaniu nad projektami w ramach SBO ma każdy mieszkaniec, stale zamieszkały na terenie gminy, który w dniu rozpoczęcia konsultacji ukończył 16 lat.
Głosowanie odbywa się poprzez wybranie jednego projektu z listy projektów dopuszczonych do głosowania.
Każdy mieszkaniec gminy uprawniony do udziału w głosowaniu może złożyć wyłącznie jedną kartę do głosowania na projekt. W przypadku złożenia więcej niż jednej kart do głosowania, wszystkie karty złożone przez tego mieszkańca są uznawane za nieważne.
Mieszkaniec biorący udział w głosowaniu ma obowiązek podać na karcie do głosowania swoje dane osobowe: IMIĘ, NAZWISKO, ADRES ZAMIESZKANIA (miejscowość, nazwę ulicy, nr domu i nr mieszkania przy zabudowie wielorodzinnej), DATĘ URODZENIA. Brak na kacie tych danych, powoduje, że karta do głosowania jest nieważna.
Wszelkie modyfikacje karty do głosowania w postaci zmiany treści, kolejności projektów, wytłuszczeń itp. są niedozwolone i skutkują nieważnością karty do głosowania.
Kartę do głosowania w formie elektronicznej będzie można wypełnić na stronie internetowej gminy www.soleckujawski.pl (zakładka: „budżet obywatelski”).
Karty do głosownia w wersji papierowej dostępne będą w siedzibie Urzędu Miejskiego w Solcu Kujawskim (ul. 23 Stycznia 7) w Biurze Podawczym.
Wypełnione karty do głosowania będzie można przekazywać:
drogą elektroniczną na adres e-mail: solecsoleckujawski [dot] pl , w formie papierowej: do skrzynek usytuowanych w siedzibie Urzędu Miejskiego w Solcu Kujawskim (ul. 23 Stycznia 7) w godzinach pracy urzędu bądź drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Solcu Kujawskim, ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski.
-
OGŁOSZENIE BURMISTRZA SOLCA KUJAWSKIEGO Z DNIA 31 LIPCA 2023 ROKU
-
1. Z dniem 1 sierpnia 2023 r. powołuję zespół roboczy do udzielania informacji i przeprowadzania konsultacji projektów w ramach soleckiego budżetu obywatelskiego w następującym składzie:
- Barbara Białkowska – Z-ca Burmistrza Solca Kujawskiego
- Alina Kowalska – Skarbnik Gminy Solec Kujawski
- Justyna Żebrowska-Dudek – Dyrektor Wydziału Spraw Obywatelskich
- Anna Kwiatkowska - Kierownik Biura Planowania Przestrzennego (do 4 sierpnia 2023 r.)
- Iwona Konopa – Dyrektor Inwestycji i Planowania Przestrzennego (od 07 sierpnia 2023 r.)
- Zbigniew Faleńczyk - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej
- Sylwia Rejent – Inspektor d/s promocji
- Krystyna Kołodziejczak – Kierownik Referatu Nieruchomości i Nadzoru Właścicielskiego.
2. Udzielanie informacji na wcześniej zadawane pytania za pośrednictwem adresu mail: odbywa się poprzez zamieszczanie ich w zakładce budżet obywatelski na stronie https://mst-solec-kujawski.rbip.mojregion.info/ oraz na stronie https://soleckujawski.pl/page/budzet-obywatelski .
3. Przeprowadzanie konsultacji projektów przed ich złożeniem odbywa się od 4 sierpnia do 10 sierpnia 2023 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego (budynek C, salka konferencyjna) w godzinach:
- od 14:00 do 16:00 – piątek, poniedziałek, środa, czwartek.
- od 15:00 do 17:00 - wtorek.
4. Z dniem 31 lipca 2023 r. kończy pracę zespół roboczy powołany w dniu 12 lipca 2023 r. do udzielania informacji i przeprowadzania konsultacji projektów w ramach soleckiego budżetu obywatelskiego.
-
OGŁOSZENIE BURMISTRZA SOLCA KUJAWSKIEGO Z DNIA 12 LIPCA 2023 ROKU
-
1. Z dniem 12 lipca 2023 r. powołuję zespół roboczy do udzielania informacji i przeprowadzania konsultacji projektów w ramach soleckiego budżetu obywatelskiego w następującym składzie:
- Alina Kowalska – Skarbnik Gminy Solec Kujawski
- Magdalena Rudna-Plewa – Sekretarz Gminy Solec Kujawski
- Justyna Żebrowska-Dudek – Dyrektor Wydziału Spraw Obywatelskich
- Iwona Konopa – Dyrektor Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego
- Cezary Ball - Dyrektor Wydziału Utrzymania Miasta
- Beata Janiszewska – Kierownik Biura Promocji
- Agnieszka Czarczyńska – podinspektor ds. nadzoru właścicielskiego.
2. Udzielanie informacji na wcześniej zadawane pytania za pośrednictwem adresu mail: odbywa się poprzez zamieszczanie ich w zakładce budżet obywatelski na stronie https://mst-solec-kujawski.rbip.mojregion.info/ oraz na stronie https://soleckujawski.pl/page/budzet-obywatelski .
3. Przeprowadzanie konsultacji projektów przed ich złożeniem odbywa się od 17 lipca do 21 lipca 2023 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego (budynek C, salka konferencyjna) w godzinach:
- od 14:00 do 16:00 - poniedziałek, środa, czwartek, piątek.
- od 15:00 do 17:00 - wtorek.